Żeby reklama była skuteczna, musi dotrzeć do odbiorcy. Epidemia koronawirusa wymusiła w tej branży ogromne zmiany.

Zmieniają się strategie, uwaga skupia się na internecie. Firmy stawiają na to, by ich przekaz reklamowy był empatyczny, wspierający i dodawał otuchy. Ci, którzy wymykali się na opustoszałe ulice miast, widzieli tam głównie stare, opatrzone już billboardy. Branża reklamowa liże rany i zastanawia się, jak wyjść z recesji.

Recesja to wróg numer jeden ekonomii, a reklama żyje w symbiozie z biznesem; jeśli biznes ma się dobrze, wiedzie się też tym, którzy żyją z reklamy. Pierwsze cięcia, które podejmują w wydatkach firmy popadające w kłopoty, to cięcia w sferze promocji.

Dalsza część artykułu dostępna dla posiadaczy prenumeraty cyfrowej. Wykup dostęp już za 4 zł!
Zaloguj się lub Wykup
Sprawdź Wykup
Anuluj
Pełny dostęp do treści na 7 dni za 4 zł.
Pełny dostęp do treści na 30 dni za 15 zł.
Pełny dostęp do treści na 90 dni za 40 zł.
Pełny dostęp do treści na 180 dni za 70 zł.
Odblokuj na 7 dni
Odblokuj na 30 dni
Sprawdź
Odblokuj na 90 dni
Odblokuj na 180 dni
Odblokuj
Anuluj

Facebook Comments